olyckligheter, inga bra saker

* Min favorit mössa är borta, börjar tro att Minos ätit upp den.
* Mina favorit jeans gick sönder idag..
* ÄCKELskolan börjar på måndag
* Måste köpa nya byxor men jag har inga pengar!

Ja, sådär bra är det just nu, och det kommer inte bli så mycket bättre eftersom att äckelpäckelspyskolan börjar på måndag.

 Den här veckan har varit bra, och den är ännu inte över, wiieeee
Varit på travet tis-tors och i måndags köpte jag lite nya kläder!
Kommer kanske bilder sen på allt jag köpt under rean, om ni vill alltså! (ni behöver inte vilja det, för det kommer nog upp varesig ni vill det eller ej, så ni har egentligen ingen talan)

Kommentarer
Postat av: jan persson

HAHA! du börjar på måndag, själv börjar man på onsdag, mm onsdagar <33333333333333333333333333

2012-01-06 @ 16:32:24
URL: http://janettomts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0