maha hej

Idag har jag gjort typ absolut ingenting!
 Klev upp tolv sen har jag chillat sönder fram till halv fem då jag for in till travet och tog in små hästarna som va så hungriga så, så då blev dom glada hestar :')

 Sen kom jag hem vid 18 och då gick jag med Minos, och en till wunderful sak är att jag är ensam hemma just nu, så härligt så!
 Så jag funderar att spela mitt älskade The sims 3, det kommer bli ett kärt återseénde :')

 Ocg imorgon så ska nog min kära mor och jag åka in till "stora" staden och köpa nya byxor, eftersom att mina favoriter nyss gick sönder.

MEN SATAN VAD MYCKET JAG SKA SKRIVA! Blir så less, det blir ju astråkigt!


exakt, HUUUR!?!??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0