Måndag eftermiddag !

Min måndag har väl varit som vilken måndag som helst, långtråkig. 
 Men den här måndagen regnade det oxå ! åhh vad jag blir less...

Aja, för att det inte ska bli allt för tråkigt så talar jag om lite vad jag gjort i helgen

Fredag- Kört moppe
Lördag- Kört moppe
Söndag- Kört moppe

Ja men det va det då ;)

Haha närå men min helg har väl mest egentligen bestått av att köra moppe, men jag har umgåtts med en del härliga människor !

Jag och Carro har kört runt lite överallt med Matilda som passagerare, sen har vi stannat lite här och där.
 Och i söndags så körde jag med Martin, Rasmus osså Matilda som passagerare, haha

Aja helgen har varit mycket trevlig :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0