friday friday, woopwoop!

Hej Hej bloggään!

Om ni nu råkat missat att det är fredag så skäms jag över er... Men eftersom att jag tror att ni inte gjort det så äre väl lugnt!

 Aja skoldagen idag va inte allt för dryg, endast 4 lektioner!

Haha måste bara berätta en kul grej som hände innan gympan, Jag lyckades ramla med två olika mopeder inom loppet av 4min, GRYMT GJORT AV MIG! :D haha, först med min, men det var för att jag råkade stanna vid ett dike x) Och sen när jag skulle provköra Rasmus moppe, men den var dum, för jag råkade nästan köra ner i ett dike och va tvungen att göra en ninja-plan på en hundradels sekunde vilket slutade med att jag var tvungen att välta, hehehe. Men ingen skada skedd :D

Haha och fråga mig inte vad jag ska göra ikväll :( Okej, jag berättar väl då, jag ska plugga, hihi!
 Men jag ska fråga mamma om jag kan få ut åh köra moppe med Rasmus, och Martin skulle jag tippa på, sen ska nog Matilda oxå med, men efter som att hon är smått efterbliven så får hon bli passagerare :D

 HÖRS LATER (OM NÅRA DAR, NI KÄNNER MIG)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0