3 dagaaar i samma inlägg! maffigt

Shaaaaaaaaaaaaashaaa Bloggäään!

haha närå men alltså...ja
ter här i min ensamhet och lyssnar på lite musik, mår som man mår en måndag!
Helgen har vart kunglig iaf, roligtroligt på lokeFESTEN (varsågod matilda, jag vet att du läser det här!)
Va där med Anne, Lina och Maria, härliga brudar, slaggade hos Anne efter!
Vi åkte dit vid typ 18.00 och hem nån gång vid halv två? har ingen riktig aning om jag ska va ärlig :p

JAAA, söndagen blev lite halvt sova/äta/plugga/chilla dag!

OCH nu är vi i nuet (måndag) kom nästan nyss hem, efter skolan drog jag, Matilda och Carro in till stan, jag åh Carro drog till köriskolis och pluggade lite inför uppskrivningen på onsdag, sen får jag köra moppe, hihihihi (om jag klarar det vill säga, men det ska jag se till åh göra, annars blir jag typ aaaaargggggg)
 Och Matilda hängde med un boy ätt taaag, sen när jag och Carro inte orkade sitta vid köriskolis nå längre så drog vi allihopa till DONKEN!! Åt lite chicken nuggets och väntade på bussen, Och nu sitter jag här och tänkte skriva mer men insåg just att det här inlägget va väääääääääääääääääääldigt långt med vääääääldigt mycket text!
 Men ni överlever!
Hre gött äppelpaj(äppelpaj är gott så jag tänkte kanske... Ja.. Ni fattar)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack Ida, du är så himlans vänlig av dig!

2011-09-13 @ 20:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0