kasta inte bort mig nu när jag står här som ett fån för dig

Hejhej!

Helgen har varit dunder!
 I fredags blev det moppe med Matilda Rasmus och Martin, vi drog in till stan körde runt lite där sen drog vi hem till mig och kollade på BERT.

 Sen igår så for jag Matilda, mamma, Moa och en kompis till henne till Åre - Höstmarknad. Köpte inte så mycket, två dunder tröjor, jappjapp! ganska bra fynd enligt mig, hihi
 Och igårkväll körde jag moppe med samma härliga människor, vi körde runt lite i stan sen hamnade vi hos Beidan. 
 Efter det så drog jag och Matilda och Rasmus hem till Rasmus och kollade på film, kom hem 01.03!

 Och nu sitter jag här och försöker plugga, jag försöker verkligen, meeeen som sagt... Hare gött!


min moppeped! hihi, men packboxen där bak sitter VERKLIGEN inte kvar längre, gammal bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0