I'm still alive!

Öh tjaaa

 ja, vad ska jag säga?
Helgen har vart chill som vanligt! (Hallå det är helg vi pratar om?!?)
 
I fredags åt jag middag och bowlade med travgänget, askul som vanligt!

Sen igår så va jag med Matilda och Carro, vi var typ ute till 01.30, om inte ännu längre, fett kallt, sen somnade vi typ 03.30, vi låg alla tre i hennes säng, men vi fick plats och det är huvudsaken!
 Drog hem vid halv tre idag sen har jag bara chillat
Nu sitter jag och ska välja film, Due date eller Baad teacher???
 Tror att jag ska se bd teacher, sov typ sist jag såg den så det kan ju va bra att se hela, haha

 AJA, HARE GÖTT SMÅ MÄNNISKOR


ingen bild, det får ni leva med, vet att ni kan överleva det så ljug inte för mig, sluta tjata det kommer bild i andra inlägg. hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0