Det är bättre att inte göra något alls, det är då du märks

Det var ett jävla tjat om att köra moppe här i bloggen den senaste tiden, förlåt för det!

 Idag var vi på "på flykt" på jamtli, trodde vi skulle bli ihjäl skrämda och blablabla, men det visade sig att det inte var så, så jag blev lite besviken, "på flykt" handlar iaf om att man ska bli insatt i situationen att vara en flykting osv. Var väl ganska intressant ändå :)

 Efter det så drog jag, Matilda, Emma, Carro, Rasmus och Martin till Max och käka lunch!

Och sen drog jag, Matilda och Rasmus hem till mig och kollade på Baksmällan
 
 Ungefär så har min dag sett ut, ingen skola så en toppen dag hare vart !

http://www.youtube.com/watch?v=zdlkJUU4HtU

slänger in ett musik tips, ganska soft lååt!

hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0