Vi kan tyckas ha all tid i världen, men vi har inte en enda minut kvar

Mjaaaoo, idag var det typ tidernas onödigaste skoldag!
 Började kvart över nio med spanska, hade vikarie där, blev snabbt klar, sen hade vi matte, då hade vi diagnos, blev klar efter typ 15 minuter, fick sluta, sen lunch, Sen END OF DAY!
 Alltså hde jag lika gärna kunna stannat hemma idag, för vi gjorde ingenting :p

 Efter skolan följde Carrö och Ema med mig hem en stund tills deras buss gick, trevligt trevligt, sen typ somnade jag, fett trött sov typ 3 timmar inatt, wiho
 Nu ska jag snart springa till bussen för att sedan kliva av vid travet och jobba lite granna och pussa på Sparris :)

 Hörs när vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0