Sleeping to dream about you

Sitter och kollar på junkyard.se och andra härliga klädsidor just nu och känner att jag väldigt gärna skulle vilja ha omänskligt mycket pengar just nu, det skulle sitta fint de!

 Det jag ska göra nu är att sova, har knappt sovit på hela den här veckan, så ja, jag är lite trött.
Idag var det öppet hus på Östersunds Gymnasieskola och John Bauer.
 
Tyckte inte alls om ÖG, men skulle lätt kunna tänka mig att gå på JB, jätte trevlig skola om jag får säga det själv.
Då ska jag antingen söka Media elr Handel tror jag. Om det inte blir Wången då. Anna och jag ska åka upp dit och bo där tis-fre v.47, ska bli jättekul! :)
 Men man kan ju ångra sig massa gånger innan Januari... Men rätt säker på vad jag ska söka, så det är ju skönt :)
 Haha och det är ju god mat på båda skolorna!
 Typ det vi fick höra mest idag, att det var god mat på skolorna eftersom att det är friskolor, haha, men alltid bra att veta ;)

nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0