Say you love me today, I might be dead tomorrow

Söndag - Sorgens dag.

 Idag är det ju somsagt söndag, och imorrn är det skola, det är därför vi ska sörja idag. Jag hoppas att ni förstår det!

 Är fett trött, fett förkyld, fett less, så ja, jag vill inte ha skola imorrn!

Men igår var det iallafall klubblopp och höststädning på travet :)
 Städningen gick bra så nu är det fint och fräscht i stallet :)
 Kom trea i klubbloppet med Sparris!
Och efter det så va mamma med i gum- och gubblopp, så hon körde häst för FÖRSTA gången i sitt liv, en femteplats för henne och Sparris :)
 Fast jag satt brevid ;)

 Och efter det så hade Jennifer en överraskning och det var att vi skulle ta med tre hästar och köra McDrive med dom, vi har gjort det en gång förut men nu var det några andra med oxå :D


Jag och Sparris


Kommentarer
Postat av: Janet Tomt

vilken underbar blogg du har! besök gärna min www.janetsworld.devote.se



Kram! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-11-06 @ 17:25:04
URL: http://janetsworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0