Please, don't leave me.

Shashaaa blöggN'

 Idag har varit en jävla chill dag!
Mätildä och Cärrö sov här inatt, igår kväll hade såg vi två "skräckfilmer"(dom va inte så läskiga), Djurkyrkogården och Halloween, Halloween sög...
 Kommer inte riktigt ihåg när filmerna slutade men typ 00.00 kanske?
 Sen satt vi och typ bara pratade till klockan blev typ 3, haha, no lifers!
Och imorse klev vi typ inte ut sängarna förns 12, sen åt vi frukost och klev riktigt upp vid 15, haha
 Sen gick vi med Minos och lite sånt där, vid 17 for dom hem sen har jag bara gjort ingenting!

 Nu ska jag ta och spela sims för ovanlighetens skull (Faktikst!!)


bjuppar på en typ läskig bild på mig, mitt öga såg typ läskigt ut, enligt mig typ, typtyptyyyypasssååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0