Att ta farväl var svårare än jag trodde.

Har idag sagt hejdå för sista gången till världens bästa häst. Hon har funnits där för mig i över fyra år.
 Det är så svårt nu när jag vet att det här kanske var sista gången jag höll om henne, sista gången jag såg henne i ögonen, sista gången jag sa godnatt till henne.
 Hon och jag hade en mysig tur på skogen idag. Vi lunkade på i en och en halv timme. Det var så härligt så jag ville att det aldrig skulle ta slut.
 Åhhh jag vill inte det här, jag kommer sakna dig så mycket så att det gör ont, jag älskar dig så himla mycket. ♥


H-Sparvöga, jag kommer ALDRIG någonsin glömma bort dig, jag kommer alltid ha den där speciella platsen för dig i mitt hjärta, ingen kommer någonsin kunna ta den. Jag hoppas att vi syns igen någon dag, KÄRA LILLA PONNY ♥

Kommentarer
Postat av: TINA

Hej :) Följa varandra via bloglovin? Följ mig isåfall så börjar jag följa dig direkt! :)

http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse

2011-11-18 @ 08:48:52
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0