fullt ös!

Har inte uppdaterat speciellt på länge men det är för att jag knappt varit hemma!

Storsjöcupen tog nyss slut, jag och mitt lag kom till b-slutspel, grymt jobbat!
Discot va kul som vanligt, gick båda dagarna iår och tog igen från förra året då jag inte gick alls pga en skada i foten, haha.

Och när jag inte har spelat fotboll så har det varit fullt ös på travet, eller ja det ÄR fullt ös där!
Ska dit senare idag och köra lite hest, för i helgen är det dubbeldagarna i ponnytrav! Årets höjdpunkt typ!

När helgen är slut så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Då är allt slut typ, blir väl härliga chill dagar med my friends! 

Känns som att sommarlovet snart är slut, omg!
Har massor kvar att göra!

Men nu ska jag plugga på moppekortet, HÖRS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0