trött

Kom hem från skolan för typ 40 minuter sen, jag är sjukligt trött idag!

När jag kom hem så fikade jag lite, sen gick jag och rev ut min garderob?
Tänkte väl att jag skulle lägga allt i ordning eftersom det mesta låg i en hög i garderoben, men problemet är att jag inte orkar plocka in allt igen, hähähä
Måste oxå göra en massa läxor, så varför jag sitter här vet jag inte

Iallafall så har denna dagen vart min otursdag, det har inte gått nå bra, Det började med att jag inte hittade nånting i morse, sen spillde jag ute ett HALVT mjölkpaket på hemkunskapen så att jag fick skura golvet -.-
Sen brände jag mig på fingret, SEN spillde jag sylt på tröjan, inte så värst najs, sen fick jag festis i håret, haha
Men nu ska jag gå och göra ingenting, tjarrå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0