today has been a great day

återigen bevisar jag min goda kunskap i engelska, japp.

Åter till ämnet, bra dag.
Klev upp vid halv 7 åt frukost kollade lite på tv och sådär, sen for jag till stallet så att jag var där till 8, för idag(ihelgen) så har jag och JOSSE stallet ! :)
Idag var vi i stallet i 9timmar, häärligt!
Vi mockade och fixade stallet så att vi v klar vid lunch, sen åt vi lunch och sen åt hästarna lunch.
När alla ätit klart så tog vi in Sparris och Curry och körde dom 4 varv på skogsbanan, dom var pigga men fina!
Sen körde vi hem, drygade lite sen tog vi in Rulle och Tyson, red ut på dom i kansk timme, jätteskönt.
Ibland blev det små snöstormar, haha
Nu ska jag typ gå och lägga mig för att orka kliva upp till morgon dagens stalltjänstgöring, hahahaha, lät som att jag är värsta soldaten, bah, GIVAKT!
Okej vi säger såhär, för att orka kliva upp imorrn.

haha, jag hade tråkigt så jag fetade till alla siffror...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0