det jag gör

just nu är:

Jag lyssnar på B.o.B, han har heelt klart c00last namn av alla artister, ja menar, B.o.B påminner inte alls om hemkunskapslärarn, nejnej inte alls bara det att vi kallar henne Bob :)
Men sen redigerar jag en massa bilder och det går skit så jag la ner.
Osså väntar jag på att mamma ska komma hem med middagen, Thai mat, hihi
Men nu ska jag fortsätta att lyssna på B.o.B bara för att han är så himla c00l
här är nåra f1 grymma låtar han sjunger elr vad man säger, haha (OBS LÄNKARNA ÄR BARA FÖR SÅNNA COOLA PERSONER MED SPOTIFY ;))

B.o.B – Don't Let Me Fall
B.o.B – I'll Be In The Sky
B.o.B – Airplanes, Part II [feat Eminem & Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version

 

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0