deepp..

Vart lite depp nyss, okej rejält depp eftersom jag kom på att det är skola imorrn :'(

Aja sista helgen på lovet tillbringade jag med Matilda :)
Igår då jag var med henne kolla vi på Film, gu så ovanligt !
Vi hyrde först nån askonstig och pervers film, men efter typ 5sek bytte vi film, haha
Då hyrde vi Famlijen Jones istället, den var faktiskt rätt bra :)
Sen sov hon hos mig, och idag vaknade vi typ 11.40
Då skyndade vi oss att göra oss iordning för att sen dra och kolla på Articat Cup, skotercup, vi hann bara dit att kolla på finalerna, haha
Men grymt häftigt iallafall! Blev nåra rätt coola bilder med kameran ;)
Sen for vi till min kusin i Aspås, det var tänkt att jag bara skulle prova nåra kläder och så, men det började med att vi åkte lite bob i slalombacken som dom har brevid huset, lyyyyyyyx
Vi åkte nåra gånger osså fick vi skjuts med skotern upp :D
Haha, ena gången åkte jag och matilda på samma bob då ramlade vi,hihi x)
Sen gick vi iallafall in och provade kläderna, fick 2 par jenas nåra koftor och 2 tröjjor :)
Sen blev det så att vi beställde pizza med dom och åt där, trevligt iallafall :)

Supernajs helg (Y)


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Danke! ;D

2011-01-10 @ 21:31:43
URL: http://kristinaochmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0