Dag Ett

- Tio saker jag vill göra innan jag dör

1. Resa jorden runt
2. Vinna massor med pengar på lotteri
3. Köpa en häst(eller flera)
4. Bli gammal
5. Flytta utomlands, till nåt coolt ställe
6. Ha jättemycket med snygga kläder
7. Göra massor med awesoma saker !
8. Dyka på riktigt, inte bara med vanliga simglasögon utan med sån där syremoj och allt, haha
9. Gifta mig med världens snyggaste kille och få världens snyggaste barn med han och ha världens snyggaste hus
10. Leva Livet som nån helt crazy jävel

jo jag vet, askul lista, ganska enformig eftersom jag typ sa samma sak i 2 olika former, hihihi, men det betyder bara att listan blev lite coolare än innan. Förresten, det är faktiskt SVÅRT att bara komma på vad man vill göra innan man dör bara sådär!

                            

Kommentarer
Postat av: josefin

ida, det är väl nog att rida på en häst som dyker ner huvet i snön? ;))

så jävla roligt när han dök ner ordenligt, vips så låg ni på marken! :D

2011-01-07 @ 23:27:22
URL: http://joosefinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0