Dag 2

Jag gör den här listan idag för imorrn hinner jag nog inte eftersom att det är fotbollscup hela dagen :)

Nio saker om mig

1. Jag borde nog egentligen ha levt på 80 talet, jag känner mig mer hemma med den musiken och allt sånt :p
2. Ibland tror jag att jag typ har ADHD eller nåt
3. Min pappa är död
4. Jag har alltid velat ha en egen häst
5. jag är världshistoriens största datanörd  
6. Jag har spelat fotboll så länge jag kan minnas
7. Jag tycker att äventyr och resor är typ det bästa som finns, ett äventyr räcker med att typ gå ner till skogen och gå rakt igenom och typ kolla på saker, haha
8. Jag tycker om fart och sånt som att köra skoter, fyrhjuling, cross m.m
9. Jag är en rätt oseriös person, det kan inte vara lätt att ta mig seriöst, haha och jag tar inte andra saker för sån big deal heller. Men ibland så tror jag inte att folk inser min sarkasm och oseriöshet för dom kollar konstigt på mig i vissa tillfällen. undra varför, hehe. Och jag lägger till speciellt när jag är med matilda, då är vi så oseriös så att det nästan går att jämföras med mount everest

ännu en cptråkig lista ! så enjoy :D


Kommentarer
Postat av: josefin

haha ida, du glömde en sak! :)

du är bäst på att rida på hästar som dyker huvet i snön :'') host rulle.. ;)

2011-01-07 @ 23:26:15
URL: http://joosefinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0