BTW,

Igår beställde jag dom 2 spelen av Sims 3 som jag inte har :DD Nattnöjen och Drömjobb :D
Längtar tills dom kommer ! :D
nu har jag;
The sims 3
Gasen i botten
Lyx och design
Destination världen
Nattnöjen (snart :DD)
Drömjobb (se ovan)
(jag kände att det var tid att skryta)

ja, jag är en sims-nörd, men det ger mig utbildning oxå, tack vare det kunde jag svara på vad en katakomb är idag på SOn, så jag råder er, Spela sims så försvinner inte hjärnceller utan ni får tillbaka hjärnceller ni förlorat genom att spela/kolla på andra tråkiga saker


Kommentarer
Postat av: matildaaaaaa

fast inte i ditt fall, då du FÅR hjärnceller, inte får tillbaka, för dom har har aldrig funnits :)



puuuss!

2011-01-14 @ 21:06:26
URL: http://brunettenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0