my helg

helloo bloggääään!

JAG VILL HA ETT LJUSBLÅTT NAGELLACK!

Idag har jag planerat att göra absolut ingenting, sen kom jag på att jag har en massa so att göra...........

Men jag ska göra lite på den och sen ska jag kolla på nån bra film eller spela mera sims, hihi

Igår for jag iallafall till travet och körde lite fort med sparris på banan :)
Hon känns fin iallafall, hon gick 17sek från rekordet, hehe, men jag körde inte på allt som gick heller, menmen
HON ÄR ÄNDÅ BÄST!!

Sen när vi var färdig där så kom mamma och hämtade mig, hon var redan på stan, och sen for vi ner på stan igen.
Hittade ett par svarta tighta jeans på Cubus och en aprikosfärgad ganska stor mjukiströja med nån new york text, finfint. Blev inte så dyrt heller, för mamma betalade jeansen :D
Och tröjan kostade bara 200kr :)

Aja nu ska jag återgå till att göra ingenting, jag tyckte att ni förtjänade ett inlägg eftersom att jag har varit såååå bra på att uppdatera så tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0