hej

Ja jag skulle ju börja med den där "10 dagar" grejjen, men jag glömde bort den, hehe
Börjar med den snart dårå, 

Iallafall så drog jag och min lillasyster in till stan igår :)
Vi började att gå till Bion och kolla om det fanns nåra platser kvar på premiären av "Trassel", Och de fanns de ! :D
Så när vi hade köpt biljetterna och så, så gick vi runt lite på stan, blev ett nytt spel för mig igen, hehe
"The Sims 3 UtomhusLyx", det kom ut igår :)
Så nu har jag alla sims 3 som finnd för tillfället, ! :D
Och vet ni vad, jag köpte ju 3 sims spel under rean för bara 99kr st, vet ni vad dom kostar nu !? :O
Drömjobb och kvällsnöjen kostade 299kr och Gasen i botten 199kr ! :D
Jag är glad att jag köpte dom under rean :p
Aja, nu vart det ett sånt där nörd-moment igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0