I try, I really try.

Well hällö blöögn

 Idag efter skolan så sprang jag hem och packade ridkläder åt en macka sen kom Lina och hämtade mig så vi for  hem till hennes mamma.
 Då grejade vi lite där sen så tog vi en tur med Brisa och Quiz, Brisa är ett gotlandsruss och Quiz en nordis, suupeeersöötaaa!
 Sen har jag hälsat på typ väääärldes gulligaste kattungar som nyss öppnat ögonen, dog lite när jag såg dom, så små och söta :')
 Och juste, får ju inte glömma Freke! Oxå ett gotlandsruss som snart blir 2år, jag ska hjälpa Lina att träna upp han till travhäst! Han är oxå suuuuuuuupeeeeeersööööööööt!
 Sen blev jag bjuden på supergod middag!

Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan plugga på biologi provet som äger rum imorgon, gaaaaaash
 Hare gött!
 (Och jag lovar att försöka fixa mer bilder till bloggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0