I don't know what it is, but some people say it's love, And I kind of believe them

Hola bitches!
 Närå jag ska vara snäll :)

Idag började dagen med att jag vaknade runt 09.30 och såg två sms från chefen, att vi skulle vara på travet vid 11 istället för 14, så jag väckte Matilda som som här och sa att vi var tvungna att gå upp. Sen åt vi frukost och skjutsade hem henne, sen skjutsade mig till travet.
 Där planerade vi vad vi ska ha för uppvisning inför kursavslutningen :)
 När vi var klara där så skjutsade Lina hem mig och sen har jag duschat, nu sitter jag och väntar på att håret mitt ska torka så att jag kan fixa det, och nej jag orkar inte använda hårtorken!
 Sen ikväll har min snälla Morfar bjudit med oss på julbord på Gamla teatern, mumisgt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0