hejdå - det svåraste jag någonsin sagt

hej.
 Idag var det Lucia, mysigt mysigt, närå men vi började 08.30 och slutade vid 11.30 typ, så det va ganska chill.
 Det började med go' fika i klassrummet! haha
 Sen skulle vi upp till kyrkan och kolla på körens luciatåg, som alla andra år
 Och efter det var det Lucia simmet, vår klass vann inte, men det va bara för att jag inte va med, eller? :p
 Närå men ja, vi förlorade mot 9A iaf, så vi åkte ur tävlingen direkt, och otippat nog vann lärarlaget, fast det va inte så otippat för just nu har vi två vikarier på skolan som har tävlingssimmat typ heeeeeelaa deras liv, såaatteeeee

Och nu ska jag återigen plugga för jag måste fixa en geografi uppsats innan imorrn för imorrn sätts betygen. fml.

 Aja, lär ju däcka imorrn på skolan iaf, hörs hej :)


appropå ingenting(eller jo liva upp stämningen lite) så är den här stubben väldigt fin, har åkt förbi den flera gånger, btw så har den en bror längre bort, mycket fina konstverk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0