måndag

tjenare!

Nyss hemkommen från typ årets första fotbollsträning(för mig iallafall)
Och det bra är att jag inte dog :D så nu är det bara att tränatränaträna inför i sommar ;)

Aja, idag efter skolan så for jag och mamma direkt in till stan och anmälde mig till att ta moppe-körkort :''DDD

Så nu är det bara att hårdträna på det oxå, Typ fyra böcker man ska läsa! :O!

Nu ska jag duscha och sen plugga lite på de sen lät det nog garanterat bli skype med dom roliga gamla vanliga, haha

Och ja bilderna från i helgen kommer upp så småningom ;)

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

GISSA KÄNDISEN - rätt svar & ny omgång finns uppe. Om du inte vann så har du nu en ny chans att göra det, lycka till!

2011-04-21 @ 17:41:22
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0