Lördag/Söndag

Var ett tag sen jag bloggade men det har inte hänt så mycket speciellt förutom idag och igår så här får ni höra ;)

Lördag:
Idag vare konfirmation dårå :)
Rätt så sköjjsigt, fick en massa bra saker.
Ett berlock armband i silver med en berlock som betydde tro hopp och kärlek.
1750kr :D
En zebra tavla från IKEA
70-300mm objektiv till systemkameran
Ett UV filter till kameran
Och ett Eva nånting(nån designare) halsband med ett kors på som oxå va i silver :)
 Bättre dag, synd att man bara konfar sig en gång i livet...

Söndag:
Idag var det somsagt tävling på travet då.
Va där vid 11.30 kanske? Skulle köpa ett par nya kör handskar och hittade ett bra par, som jag invigde idag :)
Gick väl lite si och så i loppet men Sparris va fin, hon gick en sekund från rekordet, så i form är hon alltid :')

När jag kom hem så dushade jag och sen så kom Moffa Och Britt-Marie hit och åt middag här istället för att äta tårta här igår :)
Av dom fick jag det där silver halsbandet :)


BÄTTRE HELG!

Bilder kommer sen när jag laddat in dom i datorn :)

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

GISSA KÄNDISEN - rätt svar från förra gången + 3 vinnare är uppe. Även ny gissning igång, om du vet vem det är så har du chans att bli länkad igen, lycka till!

2011-04-18 @ 17:36:31
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0