tuesday

höhö, känner att jag e king på engelskaaa ;d


ja som sagt för alla er som inte kan engelska så är det ju tisdag idag,
skolan var lättsam, bara fyra lektioner så inte så jobbigtt :)
va med Matilda efter skolan idag, vi gick hem till henne och bakade muffins, mums!
vi gör lite egna recept på dom, haha :)
men dom vart faktiskt gooodaa :))
sen käkade vi muffins och kolla på film, först så kolla vi på hot shot2 och sen åt jag ddär, det blev pizza,
muumms igen!
Och sen kolla vi på ella den förtrollade, haha :)
filmerna var bra/roliga
 
sen vid 20.00 gick jag hem och gjorde lite läxa och kollade på desperate housewifes, ett av mina favorit program ;)

och nu sitter jag här! :)

Blir ju inga bilder i inläggen för det blir nå fel så hela datan laggar när man laddar upp bilder så det går inte ;s

aja, vi höörrs! ♥



Kommentarer
Postat av: amanda

hej ida :D

2010-10-13 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0