plugga..

Har pluggat heela kvällen nu, ända sen jag kom hem från travet, är sjukt trött nu.
 

På travet var det urkul som vanligt, alla vi som jobbar där träffades för att "leka" blindbock,
då en drar vagnen och inte ser nånting och den andra sitter bakom och säger vart den ska gå,
vi hade huur kul som helst iallafall :)

Och imorron har jag tagit ledigt från skolan från lunch för att vara på travet, det är kallblodens dag imorrn :)

Då är det oxå insprängt lopp och jag ska starta Sparris! ♥ :')
Hoppas att det kommer gå bra, men det gör det säkert, det är ju med Sparris :)

Sen ska jag vara där typ hela kvällen och hjälpa till, :)
det kommer säkert bli jättekul!

Efter det så ska jag kanske vara med Bästa Matilda! :')
hon ska kanske sova hos mig då :)

men nu måste jag ut med hunden, sen ska jag väl typ kolla på tv,

vi höörrss bloggään ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0