homeagaiin

ännu en engelsk rubrik, känner att min engelska kunskap är väldigt braa... höhö :)

Kom hem från travet för en timme sen, sen har jag väl bara drygat, för det är jag väääldigt bra på ;)
först var det Knattekursen som jag är hjälpledare på, kul som vanligt :)
Sen var det fortsättningskursen, vi körde provlopp och sen for jag hem :p

Nu ska jag typ duscha och sen ättaaa för jag e hungrig, nej förresten jag ska först äta och kolla på teeveee
sen ska  jag duscha, sen ska jag soova för jag är trött :(

Imorrn blir det konfa efter skolan :)
Och i helgen blir det konfaläger hela helgen :o
Hoppas att det blir kul, annaarsss! haha näärrrååå ;)


en störd grej är att det fortfarande inte går att ladda upp bilder ;s


 

ni får en bild i repris istället, för jag gillar bilden så mycket :')





aja, somsagt vi höörrss ;)



Kommentarer
Postat av: amanda

hejdå ida :D

2010-10-13 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0