fredag

Kanske lite dålig på att uppdatera, haha :p

Ja idag är det iallafall freedaaag!
Idag efter skolan så gick jag hem och pluggade endel, och sen dryga ja lite sen packade jag inför imorrn,
För imorrn är det konfaläger, lite pepp på de, men om det inte blir kul så blir jag besviken,
Jag ska nog dela rum med Matildaa och moa :)
Jag ska iallafall spela Bezzerwizzer och vinna, annars blir jag inte glad alls,
om ni förstår så är jag en jättedålig förlorare, hehehe...

Har kollat lite på idol ikväll, men jag har lixom blivit lite less på de, nån annan som oxå är de?
det känns som om det är samma varje år :s


Nu ska jag dra och kolla lite mer på tv och svulla chips, höhö ;)

en liten bild jag tog en fin höstdag, haha :p







Kommentarer
Postat av: sofia

Svar: hihi tack :)<3

2010-10-15 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0