Stalltjänst

Kom nyss hem från stallet :)
Klev upp Kvart över 7 och åt lite frukost och sen for jag till stallet.
Då började jag och Josse med att ta ut hästarna och sen mockade vi.
När vi var klar med de så skulle vi fylla på med spån så då gick vi ut för att hämta två spånbalar, dom är staplade på en hög rad eller vad man säger, haha
Men iallafall så den första gick jättebra att he ner, men den andra gick det lite sämre så jag skulle hjälpa till med att he ner den och när jag stog där nere och peta så fick josse ner den så jag sprang allt vad jag kunde till vänster för att inte få den på mig, var asnära, och josse skrek, haha x)
Sen var vi klar med stallet så vi gick och satte oss i fikarummet och gjorde ingenting, jo vi sopade, sen gick vi ut och gav dom lunch :)
Haha osså när jag skulle bära vattenhinkarna till Frej och Beauty så tömde jag dom typ över mig x)

Var väl inte så mycket mer än de, så nu ska jag chilla resten av dan (y)

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHA, bra gjort idag!

vi är gryyymaaa ! :'DD

2010-11-28 @ 18:56:11
URL: http://joosefinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0