Lördag+stalltjänst

Imorse klev jag upp kvart över 7 för jag och Josse har stalltjänst i helgen :)

Vi började med att ge dom frukost, sätta på dom täckena och ta ut dom :p
Sen mockade vi alla boxar
När vi var klar med de så åt vi, sen vid 13 tiden så for vi ut och körde, Sparris och Musse :)
Vi kände på hur dom var inför nästa söndag då det är start ;)
Ska starta henne på söndag :)
Men hursomhelst så var det iiiiiiiiiskaaaallt att köra, hade fingervantar och sommarskor (y)
Fast det var bara om fötterna och händerna som jag frös om eftersom jag och Josse hade på oss hulken overaller, hahhahahah!
Efter det så gick vi och tog lite kort på hästarna när dom var i hagen, här är en bild på mig och Frej :)




gulligtgulligt :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Aa, och det kokade vattnet är sjukt äckligt ;o

2010-11-27 @ 16:40:43
URL: http://kristinaochmalin.blogg.se/
Postat av: josefin

fin bild ida,

min häst hade damp iaf ;)

2010-11-28 @ 18:57:23
URL: http://joosefinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0