fredagkväll, Tummenupp!

Skolan idag var som sagt lika trög som vanligt...

Efter skolan så gick jag hem och typ somnade på sängen, kollade på tv samtidigt så jag sov aldrig ^^

Men sen så vart det lite data (mycket data) och sen middag
Efter middagen, vid kl 18.30 ungefär, så kom Moffa och BrittMarie hit för att fira min lillasyster som fyller 12år imorrn, grattis till henne! :)
Dom for typ nyss hem, har hunnit vare ner te okq8 för att köpa nåt litet till mmin syrra bara, haha :)
Och nu sitter jag här, jippi!

Imorrn kommer det säkert ännuflera som ska fira syrran så då blir det massor med tårta, haha :p

Och på söndag blir det IKEA och Birsta i sundsvall :D
längtar mest till då ;)

aja, ma hööress!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0