vadå rubrik?

Vaknade för rätt så länge sen men startade inte datan förrns nu :p

Igår va en bra och rolig lördag :)
Började med att jag följde med Matilda till stan, först så åkte vi till skidstadion för hennes lillebror skull träffa storsjöodjuret Birger, gulligtgulligt :)
Sen så skulle jag, Matilda, hennes mamma och yngsta lillebror gå till Jamtli för att gå på julmarknaden, men vi tog stadsbussen istället, busschaffören satt och flina åt oss, jag vet inte varför men ganska skumt x)
På jamtli så gick jag och Matilda inomhus istället på den här utställningen där nere :p
Vi vart typ skrämd X antal gånger men kul vare iallafall :)

Sen så åkte jag hem och vid Kl.18 så for vi in till Gamla Teatern (jag mamma syrran) för att äta julbord, maten var inte så jättegod men den funkade iallafall :)
Underhållningen var bäst, det var Ständut Blakk som spelade, Dom var jättebra !
Efter det så skulle jag egentligen sova hos Matilda men det blev så sent så det blev aldrig ://

Men nu ska jag snart till Travet på avslutning för alla kurser, hoppas att det kommer bli kul :)

                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0