hallihallå

den här 30-dagars mojjen var sjuukt dryg :p
pallar typ inte den, men nu har jag inte skrivit den på 3 dar, tänkte skriva igår men då vare nå fel på blogg.se så det gick inte att logga in ;s
Men antingen så kommer inläggen ikväll eller imorrn,

Idag var näst sista skoldagen för iår :D
Vi går bara på måndag sen är det jullov :D
Idag på skolan så var det elevens val (som igår) Och jag kan ju inte säga att jag gjorde speciellt mycket idag, hähä, gjorde nå juläpple mojjs av papper och sen kolla jag på en film. Sen inge mer, bara drivit runt på skolan hela dan :P

Men nu är det snart middag, mamma orkade inte gör nån idag så det blir sibylla, mumma, hehe :)
Sen ikväll blir det väl att svulla chips eller nåt, ska försöka tjata till mig en Ben&Jerry glass, haha
Vi ska snart fara till Sibylla så fort mamma pratat klart i telefonen, hon har typ prata sen hon kom hem från jobbet nu -.- JAG ÄR JU HUNGRIG! haha x)

Men vi hörs sen dåå ;)

                                       

Kommentarer
Postat av: Gillar athena och musse

längtar till det blir lov

2010-12-17 @ 19:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0